کاش موبایل‌ها هم تصادف می‌کردند!

باز هم اختلالات تلفن همراه! باز هم کمیسیون صنایع مجلس و سؤال از وزیر مخابرات! گویا اختلالات تلفن همراه در عید نوروز، حساسیت نمایندگان مجلس را بر انگیخته است. در این میانه، یکی نیست بگوید که در فضای (مثلاً) خصوصی‌شده مخابرات، پرسش از کیفیت تلفن همراه، آن هم از وزیر مخابرات، چه معنایی دارد؟ باید از رقابت پرسید و پیش‌نیازها و زمینه‌های آن…بگذریم!

جداً احساس می کنم لازم است تصمیم‌گیران و ناظران، کمی بیشتر در مورد مباحث کلان و سیاستگذارانه کشور (به ویژه در موضوعاتی مانند مخابرات) آگاه و دقیق شوند تا بتوانند بر نقاط مهم دست بگذارند و از قدرت نظارت خود بهتر استفاده کنند

راستی، آیا کسی هست که در کنار موضوع اختلالات موبایل در روزهای عید، در مورد آمار کشته‌های تصادفات جاده‌ای در این روزها هم حساس شود و اولین فعالیت خود در سال جدید را به پرسش از وزیر راه (یا هر مقام مسؤول دیگر) اختصاص دهد؟

نمی‌خواهم آرزو کنم که کاش (خدای نکرده) هواپیمایی سقوط کند تا مگر صدای اعتراضمان بلند شود؛ ولی ایکاش موبایل‌ها هم تصادف می‌کردند!

مطالب مشابه این نوشته:

دربارة برنامه وزیر جدید ICT: چه یا چگونه؟
سقوط هواپیما یا “فکرهایمان را میزان کنیم”
هشدار برای آینده مخابرات
مقایسه می‌کنیم: ترکسل، همراه اول

مطالبی دیگر از کتیبه:

    پاسخ دهید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


    *

    شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>