مجلس، اپراتور سوم: من کیم؟ اینجا کجاست؟

اینکه مجلس از چند و چون تغییر شرایط قرارداد اپراتور سوم مطلع نیست، چندان نباید تعجب برانگیز باشد:

اینکه مثلاً آیا درآمدهای دولت در قرارداد جدید به نسبت قرارداد (بسته نشدة) قبلی چقدر کاهش یافته: ۴۱۶میلیارد تومان یا nمیلیارد دلار؟ (n>1) (گفتگوی وزیر با خبرگزاری فارس را دقیق بخوانید: بازنگری در تضمین ۸۰درصدی حق السهم دولت در پروانه جدید اپراتور سوم)

اینکه یکی از شرکت کنندگان در مزایده، یکسال پیش حاضر بود که با همان رقم پیشنهادی اتصالات، کار خود را به عنوان اپراتور سوم شروع کند.

اینکه اصولاً چرا این همه مدت این همه آدم سرکار بودند. اینکه تکلیف توسعه خدمات جدید در کشور چه می شود؟ و خیلی “اینکه” های دیگر، اصولاً مورد توجه مجلس نیست!

چون آنها فعلاً به کیفیت خدمات تلفن همراه چسبیده اند و البته آن تجهیزاتی که در عهد بوق، بدون رعایت تشریفات خریداری شده است!

البته گفته اند که می خواهند بررسی کنند ماجرای مرگ سهراب و نوشدارو را. ناگفته نماند که در همین گفتگو، شیخ ما به خیلی از چیزهای خوب هم اشاره کرده اند: مثلاً نظارت کمیسیون بعد از واگذاری و همچنین، تعداد زیادی “باید”.

به هر حال، همین است که هست! بگذریم.

نوشته‌های مشابه با این مطلب:

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


*

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>